Overblik

Udstyr til arrangementer

Dankort-
maskine

som kan bruges til ens arrangement. Maskinen tager imod alle kort undtagen American Express og diner kort.

Projektor og lærred

som kan bruges til møder eller arrangementer

Fladskærme

som kan bruges som infoskærme til arrangementer eller PR boder

Tortuga telt

som kan lånes til arrangementer. Teltet har ca. plads til 5 sovende.

LARP In A Box

Bifrost har kasser med alt det du skal bruge for at sætte et præskrevet rollespil op. Der er fire forskellige rollespil som man kan låne.
Gangster

Et rollespil om rivaliserende gangsterfamilier

Klassefesten

Et rollespil om en 8. klasse der så småt begynder at feste, hvad kunne dog gå galt.

Den magiske skole

En dag med undervisning på en skole for troldmænd, troldkvinder og alt indimellem!

Dødt Kød

Et rollespil om zombier der er blevet kureret for deres blodtørstige tendenser og skal genintegreres i samfundet.

Digitale værktøjer

Astra Pro
ForeningLet medlemssystem

Grejkasser

Vogtere af kassen (betingelser for udlån) Når du henter kasserne, gennemgår du både indhold og aktiviteter sammen med vogteren af kassen. Når du låner en kasse, har du ansvaret for at aflevere den tilbage igen til den pågældende forening med alt udstyret i orden og genopfyldt. Kassen skal afleveres tilbage i samme stand, som du modtog den.
Her finder du en beskrivelse af hver kasse og kontaktinfo på de ansvarlige vogtere
Bålkassen

Bålkassen indeholder bålpander og optændingsmaterialer, som du kan bruge i dit rollespil. I kassen finder du også forslag til aktiviteter og hvordan du kan lege med ild.

Nattekassen

Nattekassen indeholder lys og lamper, som du kan bruge til dig rollespil. I kassen finder du blandt andet lysende kugler som kan skifte farve, svampelamper, aktivitetsbeskrivelser og lyde som kan skabe stemning om natten til dit rollespil.

Ravnekasse

Ravnens kasse har aktiviteter som knytter sig specifikt til fugle. Kassen indeholder aktiviteter som tiltrækker småfugle til dit spilområde, samt en ravnemaske og en masse skinnende og mystiske genstande som vil få enhver grisk ravn til at falde i svime!

Rævekasse

Rævens kasse indeholder rævemaske, knogler, elgfødder, gevirer og klokkespil. Rævens kasse har aktivitetsbeskrivelser som knytter sig til den listige ræv der har været på rov. Læs og bliv inspireret til hvordan du kan have en ræv med som lørdagsdæmon i dit rollespil!

Muldvarpekasse

Muldvarpens kasse indeholder aktiviteter som skal stimulere sanserne. Her finder du 3 duftglas og en muldvarpemaske, samt aktivitetsbeskrivelser af hvordan du bedst kan bruge muldvarpen i dit rollespil.

Grævlingekasse

Grævlingens kasse indeholder udover en grævlingemaske, en masse læderpunge og bælter. Derudover indeholder kassen også en mindre kasse med kuriositeter, knogler og unikke genstande samt bogen ”hvad finder jeg på trold og heks”. Spillerne kan under søge genstandene, slå dem op i bogen og dermed konkludere hvorfra tingene kommer.

NørdeTV

Vil du låne kameraudstyr?

NørdeTV-pakken består af et kamera, mikrofoner, og lys. Alt det du har brug for enten at kunne dokumentere dit arrangement, eller indspille en fed trailer.