Lån gratis grejkasser med friluftsgrej og aktiviteter

Vogtere af kassen (betingelser for udlån) Når du henter kasserne, gennemgår du både indhold og aktiviteter sammen med vogteren af kassen. Når du låner en kasse, har du ansvaret for at aflevere den tilbage igen til den pågældende forening med alt udstyret i orden og genopfyldt. Kassen skal afleveres tilbage i samme stand, som du modtog den.

Her finder du en beskrivelse af hver kasse og kontaktinfo på de ansvarlige vogtere

Bålkassen – Bålkassen indeholder bålpander og optændingsmaterialer, som du kan bruge i dit rollespil. I kassen finder du også forslag til aktiviteter og hvordan du kan lege med ild. For nærmere beskrivelse klik her

For lån af bålkasse kontakt:
Tina Siig – Fenris, Holstebro – tinasiig@gmail.com
Ann Christensen – Elysion, Århus – ann@elysionrollespil.dk

Nattekassen – Nattekassen indeholder lys og lamper, som du kan bruge til dig rollespil. I kassen finder du blandt andet lysende kugler som kan skifte farve, svampelamper, aktivitetsbeskrivelser og lyde som kan skabe stemning om natten til dit rollespil. For nærmere beskrivelse klik her

For lån af nattekassen kontakt:
Ann Christen – Elysion, Århus – ann@elysionrollespil.dk

Ravnens kasse – Ravnens kasse har aktiviteter som knytter sig specifikt til fugle. Kassen indeholder aktiviteter som tiltrækker småfugle til dit spilområde, samt en ravnemaske og en masse skinnende og mystiske genstande som vil få enhver grisk ravn til at falde i svime! For nærmere beskrivelse klik her

For lån af ravnekassen kontakt:
Tina Siig – Fenris, Holstebro – tinasiig@gmail.com

Rævens kasse – Rævens kasse indeholder rævemaske, knogler, elgfødder, gevirer og klokkespil. Rævens kasse har aktivitetsbeskrivelser som knytter sig til den listige ræv der har været på rov. Læs og bliv inspireret til hvordan du kan have en ræv med som lørdagsdæmon i dit rollespil! For nærmere beskrivelse klik her