Jobopslag

Bifrost søger en superhelt!

Bliv en del af supersoldatprogrammet
Ansøgningsfrist d. 14 juni 2021
Læs mere om stillingen her

Supersoldat-programmet – et 365 dages kursus

Vil du være årets nye supersoldat?

Bifrost åbner for 5. gang en plads i supersoldat-programmet. Som supersoldat hjælper du lokalforeningerne med at skaffe guld og grønne skove. Du skal bl.a. være med til at:

• Sikre at der er service for de lokalforeninger som spørger om hjælp.
  • Planlægge og afholde Bifrosts nationale arrangementer såsom Sommerskole, Regionsmøder og Generalforsamling
  • Sikre en fortsat stigning af tapre frivillige og medlemmer i Bifrost
  • Planlægge kurser i bl.a. førstehjælp og være med til at udvide Bifrosts kursusarsenal
  • Søsætte egne projekter i landsforeningen

Et 365 dages kursus i at være en foreningshelt

Danmark er en nation, der er bygget op af stærke foreninger. Gennem dit år hos Bifrost vil du blive uddannet som en ægte forenings-loremaster, hvor du vil blive oplært i den delikate balance mellem landsforeninger og deres samarbejdspartnere. Du vil lære at anvende den viden i praksis gennem dit daglige arbejde, hvor du er med til at drive og forbedre Bifrost og dets medlemmer. Forløbet er altså ikke kun en boglig affære. Du vil blive uddannet i det praktiske, idet at du vil blive sendt på missioner i hele landet til forskellige aktiviteter for at sikre Bifrosts fortsatte fremmarch. En ting er sikkert: Når du har været gennem programmet, vil du komme ud på den anden side med ny viden og nye erfaringer.

Supersoldat-programmet er for dig, der er fyldt 18 år, og har en tørst efter ny viden inden for driften og udviklingen af frivillige organisationer, samt det frivillige arbejde bag dem. Det er for dig, som har en interesse og et kendskab til rollespil/cosplay/reenactment-miljøerne, og er klar til at uddybe og anvende din viden på nye måder for at styrke hele Bifrost-familien.

Du kommer til at leve og dø for Bifrost

Dit år bruges på at blive uddannet i Bifrosts interne mekanikker, og du ender med et kendskab inden for alt fra organisationsdrift til det danske foreningslandskab. Dit netværk vil strække sig over hele landet gennem din deltagelse i arrangementer som Knudepunkt, Sommerskolen, Forum mm, hvorved du også vil få set nært og fjernt i det danske land. At dedikere et år for sin landsforening ses i mange afskygninger. I Bifrost afsætter du 30 timer om ugen, og modtager en kompensation fra uddannelsesprogrammet på 10.000 kr. om måneden.

Lyder det som noget for dig?

Så send en ansøgning til rb@landsforeningenbifrost.dk der også kan kontaktes, hvis du har spørgsmål om supersoldat-programmet.

Ansøgningsfristen er d. 14 juni

Samtaler er i uge 25 og 26