Bifrost 20 års jubilæum

Vi glæder os til at se jer den 15/09-23!

Vær hilset!

I inviteres hermed til årets festligste begivenhed: Bifrosts 20 år jubilæum!

Landsforeningen Bifrost er nået langt siden sin undfangelse i 2003, hvor den gik under navnet Landsforeningen for Levende Rollespil (LLR) og udelukkende beskæftigede sig med én bestemt fritidsinteresse. I dag består vi af 70 lokalforeninger med en bred vifte af forskelligartede aktiviteter, der fremelsker og udvikler børn og unges kompetencer, kreativitet og skaberglæde med alt fra cosplay og figurspil til militærsimulationer og rollespil.
I anledningen af Bifrosts 20 år jubilæum afholder vi en reception i Rollespilshytten i Hareskoven, hvor der vil være episke taler, festlige aktiviteter, sansestimulerende forplejning og generelt godt samvær. Når skyggerne bliver lange og tusmørket melder sin ankomst, vil vi tænde op i bålet og hive sangbøgerne frem til en festlig komsammen i nørdernes tegn.

Tidsplan:
16:00-17:00: Ankomst
17:00-19:00: Taler, aktiviteter og netværk.
18:00: Madvognen åbner.
19:00-02:00: Bål, fællessang og røverhistorier.

Praktisk:

1. Adresse: Rollespilshytten i Hareskoven – Ballerupvej 93, 3500 Værløse
    Overnatning: Der vil være mulighed for at overnatte i shelter, sovesal eller eget telt. Man skal dog være ude senest klokken 10:00 dagen efter.
  2. Transport: Der vil køre en minibus mellem hytten og Værløse Station både før og efter arrangementet.
  3. Dato: 15/09-23

Tilmelding senest 08/09-23

Vi glæder os til at se så mange som muligt til denne særlige begivenhed.

Må regnbuen pryde jeres himmel 🌈
Forpersonskabet