Få besøg af Bifrost

Vil din lokalforening gerne have besøg?

Sekretariatet og hovedbestyrelsen kommer gerne ud og besøger lokalforeninger til for eksempel generalforsamlinger, bestyrelsesmøder eller andre aktiviteter.

Vil i vide mere om Bifrost?

Hovedbestyrelsen eller sektretariatet sender altid gerne en repræsentant, der kan fortælle jer mere om hvad landsforeningen går og laver, og hvordan hele systemet fungere. Hvis i gerne vil have et besøg, så send en mail afsted til info@landsforeningenbifrost.dk, hvor i skriver hvad i vil høre mere om, såbliver der sendt en eller flere repræsentanter afsted.

Mangler i en dirigent eller referent?

Sektretariatet og hovedbestyrelsen sender gerne en repræsentant afsted, som kan agerer som dirigent eller referent for jer, så i kan fokusere på det vigtige til jeres møder. Send os en mail med dato, tid og adresse på info@landsforeningenbifrost.dk, så finder vi en eller flere, der kan komme og besøge jer.