Fantastiske Fællesskaber

Vi ruster Bifrosts fællesskaber!

Fantastiske Fællesskaber er Bifrosts samarbejde med Nordea-fonden, der kører fra 2023-2026, som bygger ovenpå Helt Ude i Skoven og Fra Computermus til Naturkriger.

Projektet handler om at give flere børn og unge mulighed for og lyst til at komme ind i kreative foreningsfællesskaber, hvor de kan udvikle sig som mennesker med Bifrosts metode.

For at dette kan opnås arbejder projektet på at give lokalforeningerne redskaberne og evnerne til at skabe arrangementer og kampagner for tusindvis af børn og unge. Dette inkluderer viden om projektstyring, kreativ udvikling, Den Magiske Cirkel og håndtering af pressede situationer.

Fantastiske Fællesskaber har projektledere tilknyttet, som står klar til at hjælpe dig med at gøre din forening til et stærkere fællesskab.

Fang dem på FF@landsforeningenbifrost.dk

Projektet har 3 spor:
Spor A: Opkvalificering af lokalforeninger inden for tryghed, inklusion og samvær.

Spor B: Hjælpe lokalforeninger med at opstarte aktivitetsbaserede fællesskaber.

Spor C: Hjælpe lokalforeninger med at opstarte tværforeningsaktiviteter, hvor projekter kan nå nye højder.
Jonathan "Owen" Vesth

Projektleder