Rådgivning

Bifrost tilbyder rådgivning og hjælp på en lang række af områder; heriblandt organisering, projekter, personsager, kontakt til det offentlige og andre potentielle problematikker i ens lokalforening.

Politisk rådgivning

Hjælp med de offentlige instanser

Hvis ens lokalforening oplever problemer med offentlige instanser, kan man med fordel kontakte sekretariatet. Kontoret har årelang erfaring med at tyde love, forklare regler og løse hårdknuder i kommunikation. Så hvis der mangler en tilladelse til et arrangement, kontakt til den enkelte kommune eller noget helt tredje, så skriv en mail til info@landsforeningenbifrost.dk! Intet problem er for stort eller småt.

Rådgivning om foreningsarbejde

Fondsrådgivning

Mangler jeres forening noget hjælp til jeres fondssøgning? Vi står klar til at hjælpe med udarbejdningen, processen og andet formalia. Send os en mail med detaljerne på info@landsforeningenbifrost.dk, så står sekretariatet klar til at hjælpe!

Personsager og dilemmaer i foreningen

Hvis din lokalforening sidder i en situation, der virker uløselig, en personsag man ikke ved hvordan man skal håndtere eller et helt tredje dilemma, er der hjælp at hente. Sekretariatet har før hjulpet foreninger elegant og diskret, og er kun en mail eller et opkald væk. Man kan kontakte sekretariatet enten på info@landsforeningenbifrost.dk eller tlf. 27 96 61 52.

GDPR og privatliv

Sidder din lokalforeningen og bøvler med GDPR og privatlivspolitik, så kan i altid følge vores guide her. Sekretariatet er også altid til at kontakte på tlf. 27 96 61 52 eller info@landsforeningenbifrost.dk.

Stifte ny forening

Sidder du med en drøm om at oprette en lokalforening? Så har vi udarbejdet en guide lige til dig, den kan du finde her. Sektretariatet står klar til at svare på spørgmål, så ring til os på 27 96 61 52 eller skriv på info@landsforeningenbifrost.dk.

Er der andet I skal bruge hjælp til?

Hvis det overstående ikke dækker jeres problemstillinger, så skriv endelig alligevel! Chancen for, at vi kan hjælpe, er stor!

Send en mail til info@landsforeningenbifrost.dk eller ring på tlf. 27 96 61 52.