Medlemssystem

ForeningLet

Landsforeningen Bifrost tilbyder medlemssystemet ForeningLet gratis til alle sine lokalforeninger. Systemet kan med fordel erstatte medlemsforeningers tidligere tilmeldningssystemer, medlemsdatabaser og endda tilmeldinger til begivenheder.

ForeningLets system dækker alle de funktioner, en gennemsnitlig lokalforening har brug for, for at kunne køre fortrinligt. Disse inkludere blandt andet:

• Online medlemsliste, med mulighed for at spørge de enkelte medlemmer om specifikke oplysninger.
  • Online tilmelding – fx nye medlemmer og/eller arrangementer
  • Opkrævningsmodul (betalingsservice/PBS, kortbetaling, MobilePay, EAN, email)
  • Regnskabsmodul inkl. budgetfunktion
  • Kommunikation via mail og SMS (egenbetaling)
  • Medlemsportal på internettet til medlemmer og frivillige

Alt sammen sikret under GDPR!

Hvordan virker systemet i praksis? Et crash course i ForeningLet

Medlemssystemet kan tilgås her, på dette link: https://bifrost.foreninglet.dk/memberportal/frontpage

Tilmelding: Du vil hurtigt finde, at man kan tilmelde sig alle Bifrosts nuværende lokalforeninger under Tilmelding > Lokalforeninger.
Hver lokalforening har mulighed for at opkræve eget specificeret kontingent, som kan betales med kort eller MobilePay

Aktiviteter: Alle lokalforeninger kan oprette aktiviteter i medlemssystemet. Disse kan findes enten under den enkelte forening, hvor aktiviteterne vil stå under Tilmeldning > ‘lokalforening’ eller under det samlede overblik over alle lokalforeningers arrangementer under Holdtilmeldninger.

Systemdata: Som almindeligt medlem af en lokalforening har man umiddelbart kun adgang til sin egen data (som du kan ændre når som helst), de opslåede aktiviteter og de foreninger du er medlem af.
I skrivende stund er systemet sat til, at forpersonen/manden/kvinden og kassereren er de eneste, der har adgang deres respektive lokalforenings ‘store overblik’, der bl.a. inkluderer mulighed for redigere aktiviteter og se lokalforeningens samlede data.
Hvis man ønsker at flere får adgang, skal man bare skrive en mail til info@landsforeningenbifrost.dk med de de ønskede personer og de ønskede rettigheder, og så bliver der givet adgang.

Oprette arrangementer: Hvis du vil oprette et arrangement i din lokalforening, så kan du gøre det i systemet.
Hvis du gerne vil have bestemte felter, som skal udfyldes ved tilmelding. Så anbefaler vi dig 2 muligheder:
1. Kontakte Bifrosts hovedkontor på info@landsforeningenbifrost.dk eller 27961652 med den info dit arrangement kræver – husk at påføre dit telefonnummer.
2. Lave tilmeldingen via en googleform, og når man har udfyldt formen, så modtager udfylderen et link til ForeningLet, hvor de kan betale for billetten.

Vejledning: Systemet er stadig nyt, og kan give mange spørgsmål og forvirring i processen. Derfor har ForeningLet en brugervejldning, der kan svare på mange af de almindelige spørgsmål: En brugervejledning til ForeningLet kan findes her.

Hvis der stadig er spørgsmål eller man hellere vil skrive en mail, kan man endelig skrive til info@landsforeningenbifrost.dk . Så vil sekretariatet gøre deres bedste for at hjælpe.