Level-up Weekend

En kursus-weekend uden lige!

Level-up Weekend er stedet for dig, der gerne vil lære noget nyt! I én weekend samles Bifrost om alverdens kurser, og der er med sikkerhed et der passer til dig! Vi håber, at vi ses!

Level-up Weekend 2023 vil have 2 kursusspor

Kursusspor A – Bestyrelse 101

Hvad er en bestyrelse og hvad kan den?

Har du overvejet at blive en del af din lokale foreningsbestyrelse, men er i tvivl om, hvad der forventes af dig? Er du ny i en bestyrelse og lidt usikker på hvad din plads og muligheder er?

Er bestyrelse et mystisk væsen? Så frygt ej!

Ann og Morten er klar til at tage dig i hånden og vise dig de hemmelige veje og svare på alle de spørgsmål, som dukker op, når man hilser på bestyrelse som koncept.

Sammen vil I gennemgå de forskellige måder at sidde i bestyrelse på, hvad forskellen på et bestyrelsesmedlem, kasseren og forpersonen er. Hvad de forskellige roller indebærer samt hvad man må og ikke må. Der er vil være snak om økonomi og projektskabelse og så vil i gennemgå eksempler på forskellige problematikker som man kan komme ud for i en bestyrelse og og lære, hvordan man tackler dem som en champ!

Kursusspor B – Vejen til det fysiske rollespil

Har du nogensinde sagt nej til en rolle – ikke fordi du ikke ville spille den, men fordi du ikke følte dig god nok?

Den her weekend tager René dig i hånden. Sammen vil I finde vejen til det fysiske rollespil.

Der vil være en basal sværdtræning, med et ekstra lag af karakter, så i kan lege med, hvordan kampstilen mellem adlen og bøllerne adskiller sig. I vil lege med at skubbe rundt på hinanden og lære teknikker til at være onde og truende uden at gøre skade på jer selv eller andre.

Det kommer til at inkludere arbejde med trusler og det at være truende, hertil nogle mekanikker der kan gøre det mere trygt at være den der udøver volden men også den der modtager volden, man får jo ofte igen når man lægger op til det og det skal også være rart at være i.

Vigtigst af alt handler det om at kunne gå herfra og turde kaste sig ud i noget, der måske føltes lidt farligt før – det bliver så sjovt! 😀

Har du spørgsmål til Level-up Weekend kan du skrive til lea@landsforeningenbifrost.d

Savner i et enkeltstående kursus? Så skriv til os!

Hvis der er langt til næste Level-up weekend og jeres forening savner et kursus, så skriv til os! Skriv til info@landsforenignenbifrost.dk - så finder vi muligheder i fællesskab!