Supersoldatprogrammet

Er du nysgerrig på foreningsdrift, vil du gerne lære mere om lokal politik, eller synes du at rollespilsteori er det fedeste i verden, så er supersoldatprogrammet med garanti noget for dig. Udover garanteret viden omkring kommunikation, foreningsdrift, sikkerhed og eventkoordinering, vil der alt efter, den enkeltes supersoldats interesser også være rig mulighed for at lære mere om f.eks. naturpolitik, persondatalovgivning, fundraising og meget andet.
Hvert år ansætter Landsforeningen Bifrost to unge frivillige i deres Supersoldatprogram. En Supersoldat er et ungt menneske mellem 18 og 24 år, som har valgt, at de vil bruge et år af deres liv på udvikle det danske rollespilsmiljø og hjælpe med at drive Bifrost. Det er ikke et krav, at man har tidligere erfaring med foreningsdrift, men det er selvfølgelig en fordel. En stor del af Supersoldaternes tid vil blive brugt på oplæring, hvilket vil foregå under Bifrosts repræsentantskab og generalsekretærs kyndige vejledning.
Selvom det er frivilligt arbejde, vil man som Supersoldat blive økonomisk kompenseret. I 2018/2019 er kompensationen på 7000DKK. Et år som Supersoldat starter d. 1. august og slutter d. 31. juli. Der bliver søgt efter nye Supersoldater hvert år ultimo maj, og det vil blive slået op på Bifrosts Facebookside.

Skulle dette have vakt din interesse og er du nysgerrig efter at hører om supersoldatprogrammet så tøv ikke endelig ikke med at skrive til info@landsforeningenbifrost.dk. Så vil vi besvare dine spørgsmål hurtigst muligt.